۲۱ دستگاه «موتورلانس» برای اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز پنج‌شنبه با حضور «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس سازمان اورژانس کشور در مشهد رونمایی شد.

۲۱ دستگاه «موتورلانس» با حضور وزیر بهداشت در مشهد رونمایی شد

به گزارش قدس خراسان، جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور در آیین رونمایی از ۲۱ دستگاه موتورلانس در مشهد اظهار کرد: این موتورلانس‌ها با هزینه‌ای بیش از ۹۰ میلیارد ریال برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد خریداری شده است.

رییس سازمان اورژانس کشور افزود: موتورلانس‌ها در تمامی نقاط شهر مشهد به‌ ویژه معابر شلوغ و پرترافیک به‌کارگیری می‌شوند تا خدمت‌رسانی به‌ موقع را در مواقع مورد نیاز داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین ۸۴ میلیارد ریال برای تهیه و تامین تجهیزات پزشکی، کیف احیا، مانیتورینگ و غیره با همکاری مشترک سازمان اورژانس کشور و دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته که این تجهیزات در حال تهیه است و در آینده‌ نزدیک با جذب نیروی انسانی تخصصی به بهره‌برداری می‌رسد.

میعادفر بیان کرد: موتورلانس یک ظرفیت پیشرو در رسیدن هرچه سریع‌تر بر بالین بیمار بوده و در زمان‌های شاخص همچون دهه آخر ماه صفر بسیار کارگشا است‌.

رییس سازمان اورژانس کشور افزود: هزینه موتورلانس به مراتب پایین‌تر از پایگاه و خودرو اورژانس بوده، تجهیزات سریع و مطمئنی که سرعت خدمات‌رسانی به بیمار را افزایش می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.